.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم مازندران در تكريم امامزادگان الگو هستند
مردم مازندران در تكريم امامزادگان الگو هستند

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران، هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي واجتماعي استاندار با اشاره به اجراي مراسم بزرگداشت امامزادگان در مازندران با بيان اين كه ولايي بودن را مديون امامزادگان هستيم، خاطر نشان كرد: امامزاده ها نسبت به همه انسانها حق حيات دارند و ما تشيع، ولايتمداري و پيروي از اهل بيت(ع) را از امامزادگان داريم.

وي با بيان اين مطلب كه امامزادگان عامل پيوند و تحكيم فرهنگ تشيع در مازندران هستند خاطر نشان كرد: بايد نقش سياسي امامزادگان در مازندران و همچنين نقش آنها در گسترش تشيع و فرهنگ زيارت تبين شود.

هادي ابراهيمي خاطر نشان كرد: در سال هاي اخير تلاش هاي خوبي بمنظور تبديل بقاع متبركه به قطب فرهنگ در مازندران صورت گرفته است.

معاون استاندار مازندران خاطر نشان كرد: با وجود اقدامات خوب صورت گرفته برخي امامزادگان استان بايد از حالت غربت و مهجوريت بايد خارج شوند و به مكان هاي سياحتي و زيارتي تبديل شوند.

هادي ابراهيمي از امامزادگان بعنوان پناهگاه دوستداران اهل بيت در مازندران ياد كرد و افزود: امامزادگان در مازندران كانون ترويج فرهنگ قرآني هستند و تلاش هاي اداره كل اوقاف استان هم در برگزاري مسابقات قرآن كريم قابل تقدير است.

رييس كارگروه تخصصي فرهنگي و اجتماعي استان خاطر نشان كرد: دايره المعارف امامزادگان در مازندران بايد تدوين شود و نقشه جامع امامزادگان بعد از طراحي شدن در اختيار مردم قرار گيرد.

وي با تجليل از نقش مردم مازندران در تكريم امامزادگان خاطر نشان كرد: مازندراني ها با بصيرت و درايت خود از آغاز به حقانيت اهل بيت پي بردند و از ولايت به عنوان يك فضيلت و افتخار استقبال كردند، از بركات فرهنگ آنها بهره مند شدند وپس از درگذشت انها قبورشان مورد تكريم قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.